Saturday, September 14, 2013

Starbucks

[pic] INTERNAŢIONALIZAREA STARBUCKS[1] Internationally, we are in our infancy. (Howard Schultz, Chairman & Chief Global strategian – Starbucks, 2003) The expansion strategy internationally is not bulettproof as it is in the U.S. (Mitchell J. Speiser, Analyst – Lehman Brothers, 2003) EXPANSIUNEA STARBUCKS În martie 2003, revista Fortune a dat publicităţii clasamentul anual al celor mai bune viosterol de companii conform Fortune (“Fortune cholecalciferol Companies”). Acest clasament a fost unul deosebit şi un vis devenit realitate pentru Howard Schultz, preşedintele Starbucks Corp., dat fiind faptul că Starbucks apărea în clasament (pe poziţia 465). Deşi economia S.U.A. începuse să se confrunte cu recesiunea şi mulţi jucători principali ai pieţei de retail înregistrau pierderi substanţiale sau chiar falimente, Starbucks a anunţ at o creştere de 31% a veniturilor sale nete şi o creştere de 23% a vânzărilor sale pentru primul trimestru al anului 2003. Analiştii consideră că succesul înregistrat de Starbucks arată cu claritate faptul că un produs de calitate vorbeşte de la sine.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Iar faptul că Starbucks a cheltuit mai puţin de 1% din încasările sale pentru activităţile de marketing şi publicitate a consolidat şi mai mult această viziune. Pe lângă popularitatea deosebită de care se bucura brand-ul printre consumatori, Starbucks era considerat ş ;i cel mai bun angajator american, datorit&#! 259; politicilor sale de personal (Starbucks a fost prima organizaţie din S.U.A. care a oferit posibilitatea achiziţionării de acţiuni la preţuri preferenţiale şi servicii de sănătate şi angajaţilor part-time). Cu toate acestea, analiştii considerau că succesul...If you want to get a full essay, garment it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.